wtorek, 21 kwietnia 2015

#AskLodo

Kto nie chciałby zapytać o cokolwiek swojej idolki? Każdy by chciał! Fani Lodovicy Comello, którzy kilkanaście godzin temu byli na Twitterze mieli taką szansę! Włoszka przeprowadziła akcję: #AskLodo ...
(Tłumaczenie:  HEYYY!!! Jeśli powiem "10 minut #AskLodo" ... TERAZ?? Jeśli powiem "10 minut #AskLodo".... TERAZ?? GO!!!!)

Chcecie poznać szczegóły? Zobaczyć na jakie pytania odpowiedziała Comello? Zapraszam do czytania dalszej części posta...
Na początek polski akcent .... 


(Tłumaczenie:
PYTANIE: @lodocomello Czy na #LodoLive2015Poland będziesz mówić w naszym języku? (Przepraszam za mój angielski.) #30
 ODPOWIEDŹ: Bardzooooo chciałabym, ale myślę, że to bardzoooo trudne!! Może tylko kilka słów!!!)
Jak widzimy Comello po raz kolejny nieoficjalnie potwierdziła, że koncert odbędzie się w naszym kraju. Gdyby tak nie było na pewno tak by nie napisała lub po prostu nic by nie napisała.

Teraz coś o idealnym dniu według Comello...


(Tłumaczenie:
PYTANIE: @lodocomello #AskLodo Jaki jest według Ciebie idealny dzień?
ODPOWIEDŹ: Cały dzień w piżamie (jedzenie lodów, oczywiście) )
Zgadzacie się z wizją takiego idealnego dnia? Ja bym jeszcze dorzuciła jakiś fajny film ; )

Nowy teledysk...?



(Tłumaczenie:
PYTANIE: Co myślisz o zrobieniu teledysku do "We Are Family" z nagraniami fanów? #AskLodo @lodocomello x33
ODPOWIEDŹ: WOW! Jaki wspaniały pomysł!)
Czyżby polska fanka  przekonała Lodo do nakręcenia takiego teledysku? Mam nadzieję, że tak!! Jeżeli zdecydowałaby się na coś takiego, może byłoby to coś w stylu "Chcecie być współautorami mojej książki "Simplemente Tini"? Wyślijcie do mnie swoje prace!" - Tak podczas tworzenia swojej biografii powiedziała Martina Stoessel... Weźmiecie udział w tworzeniu teledysku Lodo do "We Are Family" jeśli taki będzie? : )

Ulubiony portal społecznościowy?


(Tłumaczenie:
PYTANIE: Jaki jest Twój ulubiony portal społecznościowy?
ODPOWIEDŹ: Twitter!!!!)
A jaki jest Wasz ulubiony portal społecznościowy? Twitter? Facebook? Inny?

Przyjaźń na odległość?
(Tłumaczenie:
PYTANIE: Przyjaźnisz się z Cande mimo odległości? #AskLodo
ODPOWIEDŹ: Bardzo trudno, nie ma jej w moim życiu codziennym, ale jest we mnie @kndmolfese)

Wybrałam pytania najciekawsze... Takie, z których moglibyście dowiedzieć się czegoś o Comello..
Mam nadzieję, że Wam się podobało : ) Myślę, że należą się szczere gratulacje dla tych, którym odpowiedziała Lodovica (mają szczęście : ) )
A o co Wy chcielibyście zapytać Włoszkę?  

1 komentarz:

  1. Miałabym mnóstwo pytań do Lodo, szczególnie odnośnie LodoLive

    OdpowiedzUsuń