czwartek, 23 kwietnia 2015

POLSKA WERSJA BIOGRAFII LODOVICY COMELLO

W kwietniu we Włoszech ukazała się biografia Lodovicy Comello, pt. "Tutto il resto non conta". Kilka dni temu dotarła do nas smutna informacja... Wydawnictwo Zielona Sowa (Przypomnienie redakcji: to oni wydali biografię Martiny Stoessel "Po prostu Tini") postanowiło nie tłumaczyć książki. Chcecie dowiedzieć się czy biografia będzie dostępna w Polsce? Zapraszam do dalszej części posta...
Dom Wydawniczy REBIS (KLIK) postanowiło wydać POLSKĄ WERSJĘ "TUTTO IL RESTO NON CONTA" ! 
Krótka notka...
Tytuł: "Cała reszta nie ma znaczenia"
Opis: Muzyka, Buenos Aires i kurczak curry z kim tylko zechcę.
Autor: Lodovica Comello
Data premiery: (prawdopodobnie) 8.05.2015 r.
Wygląd okładki... 
Cieszycie się, że polska wersja biografii Comello ukaże się w Polsce? Zamierzacie ją kupić??




4 komentarze:

  1. To bardzo dobrze, że ktoś postanowił zając się tłumaczeniem książki Lodo :D
    Ja jednak nie zamierzam jej kupić
    Post świetny, tak jak każdy. Przejrzysty, krótki a jednak jest w nim maksimum informacji :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej <3
    Blog bardzo mi się podoba <3 Najbardziej mi się podobał post,który był o Tini i jej byłym... Wiedziałam,że to tak się skończy.. to było wiadome,nie dość,że starszy od niej,to.... świnia (sorki za wulgaryzm)
    Bardzo się cieszę,że książka Lodovici będzie przetłumaczona,z chęcią przeczytam.. Ciekawa jestem jej życia,chociaż,troszkę wiem na ten temat :*
    Czekam na nowinki... :))
    ♥Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że będzie tłumaczenie. Ja jednak się nie skuszę, wystarczy mi że mam Po Prostu Tini <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Superrrrr !!!!!

    http://opowiadania-z-violetty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń